Singapore Beauty, Food, Travel, Lifestyle & Fashion Blog

Tuesday, September 6, 2011

i need a social life

i'm so so so tired D:

lots of things going on lately, when ever i reach home at night i just fall straight into bed and sleep! :( so, didn't blog for a few days. boohoo.

but anyway, i've been neglecting all my friends and social life, what with a almost 7 day work week, and choir and all that :( i feel guilty! so i thought it's time i put the work aside for half a day to spend some time with friends!

anyway, i was half an hour late but as usual got ppl later than me! bwahaha... HJ & Steph were last to arrive after we were nearly done with our main course. but we spent like 2 or 3 hours sitting there chatting!
one of my fav dining locations in town: marmalade pantry!
with nubs & bunzi. so irritating cos i had so much to catch up on! bleh.
fel & debs!
ordered the pantry club sandwich to share
as usual.. all snapping pictures of food! :S
some salted caramel dunno what ice cream thingy
our yummeh looking sandwiches
Joyce happily tucking into her breakfasty looking platter.. scrambled eggs look damn good!
fav crabmeat linguine!!! love love.
HJ & i! the busy school teacher.. haven't seen her for ages!
awesome stick date & toffee pudding. that day one not gao enough leh :( not as nice as usual!
debs & myself! i kindly let her stand up while i sat down so that she can be taller than me, bwahaha. it's good to be petite okay debs!

started taking random group pictures after our long lunch session. haha!

so we wanted to take a group picture cos we haven't had a gathering for ages!
everyone walking past looked damn busy or too ATAS to help us take a picture, so attempted to self-time, #fail
the self-timer, dunno why only 2 secs? so shot 1 is damn fail, out of focus -.- but okay it is very artistic!
shot 2... obviously i ran too slowly. my hair is still flying around my face! 2 seconds leh! wtf. #fail again.

gave up and asked a random passerby to help us. LOL.
YAY! perfect. bwahahaha.

we went shopping afterwards and i got myself new accessories from F21!
boo. they all look the same cos i lost one of my fav necklaces from Topshop so i bought 3 similar ones to make up for the one i lost :( really cheap, $10-$15 per necklace!

my fringe is getting long so i swept it to the side again!
still think i will keep to bangs, need to make an appt with the hair salon soonish!

yesterday's pilates class was quite killer as usual, i feel sooo lazy today cos i'm aching all over, especially my arms and thighs D: we did all kinds of funky exercises with the big exercise ball! damn hard :( especially if you're as inflexible as i am! we've already attended 8 sessions, which is really fast!! D: another 4 sessions to the end of our package, another 2-3 weeks to go. after which we might sign up for a new package. i really like pilates!! i don't think i'm any much lighter, but i feeeeel more toned (could be just psychological la) haha! and it's something to look forward to every week other than work :D
Vera, Zi & myself after a killer pilates workout! we look like we just finished shopping haha cos we were heading back to office after pilates and had to carry our laptops and stuff..

today's agenda: photoshoot later, pack orders, clear emails & prepare for the next stock-in! also need to edit pictures for the next launch as well. busy as a bee!
our crazy pile of stocks! i spent my saturday night arranging and organizing them cos they were so messy i couldn't find some of them :S now they're all neatly labelled and stacked properly!

time flies when you're busy!!! can't believe it's already september. scary :(
gonna go and work now! :) buh-bye!

No comments

Post a Comment

© Yina Goes

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig